søndag 9. september 2012
lørdag 8. september 2012
Alice , kom på besøk
| så kom Alice på kveldsbesøk . Etter at vi hadde vært hele dagen sammen med Ares + 2 svømmeøkter : ) |
| Alice , Dogo Canari . 4 uker eldere enn Canis |
| så nå er de 3 gode venniner : ) |
| de koser seg så bra sammen , hver gang ! |
| bare det at Alice , får gjennomgå . Og ender etter ca 10 minutter under |
| "tante" Dina passer på at det ikke tar helt av |
| for noen deilige fjes : ) |
| Dina skal også være med |
| like ivrig Dina |
| Dina får gjennomgå |
| Alice tar skydd i sofa , PYSE |
| så derfor extra omgang : ) Ligg stille nå |
torsdag 6. september 2012
Morratur langs kaia (med hemmlig båt), og lek hjemme
| morgentur i sentrum , langs kai'ene . Sånn i 7-tiden |
| hemmlig båt . Dere har ikke sett den , og jeg har ikke tatt bilde |
| så går jo fargene på hundene , sammen med kamoflasjen på den hemmelige båten . Som dere ikke har sett , eller jeg tatt bilde av |
| MSC Magnifica , på Skagenkaia |
| ikke mange dager igjen av båtene som kommer på besøk . I dag Costa Luminosa , MSc Magnifica , Eide Lift , RygerTroll og MS Sandnes |
| så må jo "lufter'en" ha frokost |
| så på vei hjem til frokost |
| så starta morgenleken |
| så koselige fjes |
| de ligger bare å tygger i hverandre : ) uten lyder ! |
| mye "hundeprat" |
| tenna ser ok , ut |
| Katten følger alltid med |
| jeg har lyst å legge meg litt |
| så sover de litt sammen : ) |
| begge 2 klare for 1 time søvn , på morran . Før det blir en svømmetime : ) en annen historie |
Abonner på:
Innlegg (Atom)