onsdag 29. august 2012

Canis og Diana , på ONS (oljemessa) +Badedammen

Canis og Diana , nede på kaia tidlig på morran

Alta , et eller annet . Gamelt veteran krigsbåt . Har jo kanon og maskingevær : )

Statsraad Lehmkuhl , fra Bergen .

litt mer "fjas" på denna messa

helt stille , bare noen på båtene

Canis og Diana , speider etter "liv"

Gamle Stavanger , var det noen

hva er det du holder på med ? kom

kom igjen da

begynner å bli drittlei , dissa morraturene i sentrum . Alltid lite folk og hunder

må vi betale for å gå her ?     hva faaan , gjemmer'n også

liker oss sammen med Bellona : )

kan vi ikke komme oss hjem til frokost ?

jada , vi er "Buddy's"

og gode "Friends"

hva faan , skal du sende oss til Italia . Bare for at vi vil hjem , og ha frokost ?

så møtte vi en Konge Puddel , i Geoparken , Oljemuseet

Diana , må jo også treffe alle byens "løse hunder" : ) Canis kjenner alle fra før i sommer

så måtte vi jo bade 1 time , før vi kom hjem til frokost

Diana digger å svømme : )

kamp om sendeplata

Diana sprang ut i vannet , mens Canis venta med et angrep : )
så kom Ares på kveldbesøk

3 hunder går så mye bedere i bånd : )

Ates,Canis og Diana , på ONS . PÅ kvelden , bare fest her nå

 bra mentaltrening . Mye lyder og lukt

hundene på Domkirkeplkassen , med Vågen , der nede med ONS

kan de gå bedere ?

mandag 27. august 2012

Fisketur , med Team Jansen . Bjerkereimselva

så ble det nesten en uke i elva

Canis digger seg i naturen

Diana koser seg : )

så kan jo de klø , hverandre

så jæ.......... godt

full rulle hele dagen : )

hundene går løse langs elva . Diana , borte ved bror , og Canis rundt omkring


så kom kuene , ned dalen . Kl 07 om morran  . Ingen av hundene la så mye merke til dem

Canis litt kald om morran (07)

så deilig her

fersk ørret

campkos

morgenlek

Canis har "bålvakt"

fant 2 Flått , på begge hunden . Når vi kom hjem . ShooTag har gjordt jobben

for et blikk

Diana , skal inspisere fiskeutstyret til pappa . Godkjent : )

mandag 20. august 2012

1. uke etter adopsjonen av Diana + Canis 6 mnd : )

siden jeg nå har en "sportsskade" ,  må krykker brukes . Og vi bruker den til å sette grenser

Canis og Diana , digger å tygge på samme leke

det blir noe mindere turer noen dager , men det tar vi igjen med svømming . Annen hver dag , uasnsett : )

så deilig å kose



så de bare følger etter meg , når jeg vil
må ha på seg LED halsbånd , når det blir mørkt . Mørke hunder , vet du

så etter noen dager så Diana sin siste samboer

ingen problem , lukta var her av Katten

Canis og Diana , studerer Katten nøye . Canis kjenner jo Katten . Diana blir nå kjent  : )