søndag 5. august 2012

Canis møtte Vera , Kid og en annen i Badedammen på morran , til svømming + at Ares ,Bella og Zita kom . Så det ble Hafsfjord , også : )

solbading på morningen
Canis -Vera og den andre

så var badinga igang : )

tennisball i dag


fin svømmerytme


kom uti da

leke på land , noe annet , hehehe

tør du ikke mer ?  Pyse

så du for bare se på du

jeg syntes det er kjempe deilig å svømme

jasså , prøver du deg ???

kom igjen da

ja , er du paralysert ?

kom igjen da , så jeg får satt på "turboknappen"

kom igjen nå , mer action

litt mer fart , please : )

tåler ikke mye hopping , du

mister du krafta di . hihihi

der liker jeg deg


så blir du der , OK ?

jasså , reist du deg

da for du svømme , som straff

ikke det heller ? , de er vi igang igjen


du er en pyse , ikke sant ?

så kom Kid

Kid elsker å svømme

Canis , svømmelærere'n hans

hopp , for faaan

så svømmer du til jeg sier det er ok , hørte du det ?


bare svøm du

ja , jeg ser på . Og er imponert . Kid svømmer bra
så kom besøk

Ares - Bella - Zita + Canis

så vi dro til Hafsfjord

tok 1 time svømming : )

Zita tørte ikke gå lengere ut .hihi

Canis , viste hvordan og hvor langt det går ann : )


svømmelæreren bare gir komandoer

så kom en annen også

kast så langt du kan nå

kom igjen da


kjipt , kort kast . Ares fikk svømme å henten

så derfor angriper vi han , så han blir mer sliten : )

Ares har fått komando om å svømme utover av Canis , men så ser hun noe annet

prøvde å lure Zita ut i vannet

flotte Ares

svøm rett ut , så til høyere , hører du ?

angrip!!

den er MIN

ut mot seilbaten : )

ikke det samme med Ares

litt ekstra proffhjelp

4 hunder + 1 eier

så flinke på flokktur



andre syntes det så stressa ut / eller kansje de ble sjalu ? av de flotte hundene

ikke 1.drikkepause , har hatt flere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar