søndag 1. juli 2012

Canis ble glad da hun kom hjem etter en natt hos Mikke , og så kom Ozzy


Hei Pappa, jeg har det fint med Onkel Mikke og moren hans. Bildet er fra en kjøretur der jeg egentlig skulle sitte bak med Mikke, men fant fort ut at jeg trivdes bedre i en eske i baksetet.

Ellers synes jeg det er kjempemorsomt å springe bort fra ........ når jeg springer uten bånd ute, så jeg får kun være løs når vi er på helt trygge steder.

Jeg har tisset inne tre ganger. En gang inatt, en gang rett etter at jeg faktisk hadde vært ute og en gang når jeg var på vei ut og ......... giret meg altfor mye opp.

Men ellers har jeg vært flink å gå på do ute, og fått masse skryt hver gang!

Jeg liker veldig godt senga til onkel, så stjeler som regel den, det godtar han, jeg er jo så liten og søt. Men han kan være litt frekk også - han stjeler beinet og ballen fra meg, selv om jeg fant det først, for en onkel!! Også blir han misunnelig når jeg får gå ut og tisse uten han. Han tenker ikke på at jeg må tisse oftere enn han.

Jeg gleder meg til å komme hjem, men håper jeg får lov å besøke Onkel Mikke igjen.
onkel Mikke

 glad for å se meg etter 1 natt


 Canis måtte da få en tørrfiskbit

 Ozzy kom , en litt eldere valp

Canis tar kontroll , i turbofart








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar