lørdag 21. juli 2012

Lite sosialisering , med Ares i hus

Siden Ares er en sånn kranglefant . Må vi ut veldig tidlig , for at Ares skal være løpe løst

så det blir hjemmetrening av pinnetygging

jeg er hypp på din pinne nå . Kan jeg få den ? min var så liten

litt til nå så er'n min

når poten er på , er pinnen bare min :) Kom deg vekk

Ares prøver å få sympati

et par tenner som jeg fant nettopp . Selvfølgelig Canis sine
siden Ares nesten alltid bruker sele. Grunnet sykkelturer ,og andre turer . Hvor han skulle bare hatt halsbånd . Drar Ares hele tiden

derfor har jeg gjemt seletøyet . Og bruker bare halsbånd . Og stopper opp . Hver gang han drar . Og venter til han har skjønt tegninga . Men etter 10 meter det samme . Så det tar tid

må jo "gjemme" seg bort . Hvis Ares skal løpe uten bånd

Canis digger sine sendeplater

Canis står oppå . Og tar av bortover

Ares nekter å gi meg pinnen , så det er Canis som for lek i dag

Canis prøver å ta sendelplata i lufta

Denna er MIN , og bare MIN

når jeg sier at vi skal hjem , drar aldri Ares . Nå kjenner begge 2 omerådene/veiene hjem i Stavanger

1 kommentar:

  1. Canis har mistet tenner!!! :-) Begynner å bli voksen!!!
    Halen ser helt fin ut. Ta det med ro, ingen har "daua". Dessuten har jeg fått tak i noe som heter Pet Smart som Ares skal få en runde med. (For å si det slik skal det bli trygt å gå blant sauer i fjellet). ;-) Reiser hjem 27. Takk for at du tar vare på ham.

    SvarSlett